Veckan som gått.

Medans jag har Dexter, avsnitt 7, på paus så tänkte jag säga vad jag gjort hela veckan. Det har inte blivit mycket bloggande precis.

Måndag
Jag var ute och gick med min mamma på stan. Vi gick förbi stadion, förbi Odenplan, förbi Fridhemsplan och sedan så åkte vi buss hem. Vi åt lunch på Thélins vid fridhemsplan, tog en riktigt god ceasar sallad. Vi gick in på Åhlens, då jag behövde köpa en ny foundation. Jag hittade också en ny mascara och tre, ljusa ögonskuggor på rea. Jag är inget smink-freak precis, men jag diggade färgerna.

Tisdag
Då drog jag på twilight träff som anordnats av tjejerna från thetwilightsaga.se, Sara, Emelie, Julia och Olivia. Hade riktigt roligt, diggade verkligen debatten - Team Jacob vs Team Edward. Jag var självklart på vampyrens sida. Duh.

Onsdag
Var hemma hela dagen och glodde på Dexter med brorsan och mamma. Efter det så spelade jag Dragon Age: Origins. Jag är så himla kär i det spelet.

Torsdag
Skola. Yay. Fast jag fick träffa Yodie igen, så det var kul. Hade svenska på morgonen, boooring. Med den bitchigaste läraren någonsin. Yodie kan hålla med mig om det. Sedan så trodde jag att jag skulle ha Multimedia B med Patrick, men han var borta och skulle inte komma tillbaka förrens på måndag. Så det betydde att jag inte skulle ha någon lektion på fredagsmorgonen heller. Efter en typ två timmars håltimme då så var det dags för Urbans lektion, där vi fick en ny uppgift. Tråkigt, men aja. Blev lite Dragon Age när jag kom hem.

Fredag
Jag började klockan 10.25 med matte, och eftersom min lärare äger, så fick vi sluta klockan 11. Jag fick reda på det innan att jag inte skulle Rörlig Bild B, eftersom läraren var sjuk, på eftermiddagen så jag slutade då. Jag hade ingen bussremsa kvar så jag var tvungen att gå hem i kylan, och hur kul var inte det?
När jag kom hem fick jag spela Dragon Age. Så då gjorde jag det!

Lördag
Jag jobbade till klockan 3, pappa kom och hämtade mig och sen så länsade jag hans plånbok - han köpte terminskort till mig som kostade 1510 kr. Jag får ju inte terminskort från skolan eftersom jag bor "för nära". Min pappa äger. Jag fick då också kolla igenom en kamera tidning och så skulle jag välja ut den kameran jag tyckte om mest. Jag fyller ju 18 om en vecka! (16 janurari).
På kvällen kom min mammas barndomskompis med sina ungar på besök och då fick jag en present, hemma gjorda halsband och örhängen. Det var gulligt! Vi satt också och spelade Buzz hela kvällen tills klockan 1.

Söndag
Idag har jag varit riktigt lat, men jag mår illa. Kanske ska få min dumma mens snart, vet inte. Kollar ju som sagt på Dexter. Brorsan kom nyss in och undrade varför jag pausade i Dexter och började blogga. Ja ja.
Ikväll, klockan 7, så ska jag på ett roligt rollspels event i WoW. Ska lira lite Dragon Age efter Dexter.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Jo det är hemskt då folk och kändisar går bort, speciellt då dom är så unga som hon och heath var..

2010-01-10 @ 18:10:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0