Kiss my eyes and lay me to sleep.

Jag har börjat skriva på min vampyr berättelse. Det är därför jag inte bloggat på ett tag!
Jag har lyssnat konstant på låten Prelude med AFI.
Jag har varit sjuk.
Jag har kollat klart på Dexter säsong 1. Ska börja med säsong 2.
Jag har inte kollat in en enda twilight hemsida på två veckor. Vad har hänt egentligen?
Jag har blivit klar med min andra Dragon Age sparning. Har precis börjat med min mage nu.
Jag har spelat lite wow på sistone.
Jag har börjat tänka på vad jag ska köpa för min lön som kommer imorgon. Kanske en spetsklänning på monki?
Jag har bestämt mig för att vänta med att färga håret. Anledningen till varför jag ville färga det var för att jag hatar att ha kort och blont hår. Men mitt hår har växt och blivit normalt. Ska det bli rött, eller brunt?
Jag har fortfarande inte spelat Farm Ville. Det verkar ju urtråkigt.
Jag har börjat redigera mer bilder. Kolla in min deviantart, länken finns i menyn.

Jag kommer lägga upp kapitlena till Crimson Kiss här, när jag väl är klar. Annars kan man ju ha mig på devwatch på deviantart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0