Jag är som en död råtta.

Usch ja, vad rubriken säger. Inte för att jag vet hur en död råtta känner sig, men man kan ju föreställa sig.
Kom hem från skolan klockan 4 och har bara slappat på soffan med datorn. Gjorde klart mitt argumenterande tal, då min tes är "Gud finns inte."
Satsar bara på G då jag valde ett hemskt ämne att argumentera om! Svenska är inte min grej ändå.
Hade en urtråkig Rörlig Bild B lektion idag då vi satt i 2 timmar och 40 minuter och fick bara information. Oh gud, va roligt! Not.

Hur många dagar är det kvar tills man fyller 18? 4. På lördag smäller det! Äntligen myndig!
Ska jag kanske hålla mig tillbaka på att färga håret? Jag gillar helt plötsligt mitt blonda hår. Eller ska jag färga det mahogny brunt? Till sommaren blir det rött iallafall. Då ska jag också på Metal Town och Sweden Rock med Pao. Åh vad jag längtar!

Nu när jag då är klar med talet kanske det blir lite mer Dragon Age. Klarade ju ut det i söndags, är inne på min andra runda nu. Gud vad jag är nördig just nu.

Den mest nytagna bilden på mig (som jag diggar). Tagen 5 januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0