Hur har det blivit så här?

Hur har det blivit så att jag knappt bloggar längre?
Jag har inte mycket att göra i skolan - än - så det håller mig inte tillbaka. Det skulle nog vara en anledning, men det är inte så.
Jag är ganska urtråkad. Jag kollar inte ens in bloggar längre. Eller hemsidor. Inte ens min kära deviantart knappt. Facebook blir det väl några gånger i veckan.
Eller så kanske det blivit så här för att jag inte har några läsare överhuvudtaget?

Kanske kan göra en fotoblogg eller något lite mer intressantare. Mitt liv överhuvudtaget är inte intressant. Jag är bara en helt vanlig 18 årig tjej med inga problem alls.

En fotoblogg blir det nog. Jag fick ju en ny, urgrym kamera på min födelsedag: En Canon PowerShot S90. Den är bättre än en systemkamera, kostar mindre och den är mindre. Tack och lov, för jag ville inte ha en stor klumpig kamera att bära runt på.
Mitt kära stockholm är ju vackert, så en fotoblogg blir det!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja jag tror en hel del började läsa den då jag vann statistrollen :)



Media.. Vad får ni göra som mest och roligast där mån tro?

2010-01-31 @ 22:13:45
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte mysig blogg. Jag förstår vad du menar med att det är svårt med skola + bloggande samtidigt. Kommer väl ha det problemet så småningom också ;)

2010-01-31 @ 22:24:42
URL: http://www.thetwilightsaga.se
Postat av: Jennilie

Sv: Jaha i Indien, så himla ballt, kan man se filmen nånstans på nätet?



2010-02-01 @ 14:02:31
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0