16 Januari - min födelsedag!

Idag fyller jag 18! Just nu, för 18 år sedan, så föddes lilla jag.
Jag har fått en smink kurs hos Make-up store, samt ett presentkort där för 450 kr. Jag gick kursen idag klockan 11, och fick en riktigt cool sminkning - av en kille! Men det var roligt, även fast jag inte är någon "Oh my god, I love make-up" tjej. Köpte då användbara grejer efteråt också. Fick mina ögonbryn plockade också, vilket var <3. Jag avskyr att plocka dem själva, och det gjorde mindre ont när killen gjorde det!
Jag fick nytt påslakanset också, mörk lila. Min mamma har nu lovat att jag får göra om mitt rum lite, ändra med färgerna. Det tog henne typ åratal att köpa ett svart lakan t.ex.
Jag fick också kläder, duh, vilket var superb!
Jag fick finporslin av hela släkten, värt huuuur mycket som helst! Jag sa ju till alla: Jag fyller 18, inte 17. Jag vill ha något nödvändigt, något jag kan använda i framtiden. Så porslin - yes!
På måndag ska jag få en kamera! En liten smidig kamera som är lika bra som en systemkamera och kostar lika mycket. Fast den är liten och får plats i fickan! Hellre det än att gå runt och bära på en klumpig kamera.

Här kommer lite bilder från min kväll med släkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0