Nej, inte igen.

Snälla säg inte att jag håller på att bli sjuk igen! Ja visst, det var riktigt kallt ute idag och jag frös ihjäl och sådant. Hade inte min halsduk, men straffa mig snälla inte! Inte igen!
Jag har då fruktansvärt ont i halsen, knappt så att jag klarar av att svälja. Jag drack lite varm mjölk med honung för att testa om det blev bättre - men utan något resultat. Imorgon så har jag ju bara 3 lektioner, och det är hyfsat enkla lektioner också. Men nej, dumma vädret gör Lina sjuk.
Hoppas halsen är bättre imorgon. Jag får hoppas det i alla fall. Det som startade allt, som jag är säker på, är julmusten jag drack precis innan symptomen började. Dumma julmust.
Jag som planerat att fika med mina kompisar imorgon på Espresso House och efter det dra in till stora Lindex vid kulturhuset och spana in om de rear ut smycken billigt.
Fast nu ska jag inte vara negativ. Jag ska försöka bli bättre. Jag börjar 9.40. Jag kan sova extra länge och kolla om halsen blivit bättre.

Oh, and I just lost the game. Oh, snap!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Alltså jag tycker Eclipse är super bra den med men som sagt, inte den bästa ;)

2010-02-04 @ 16:29:13
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack och JA, mina absoluta favoriter!! :D

2010-02-04 @ 16:32:46
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0