En spel blogg kanske?

Mina vänner ser mig som en spelnörd, men ändå hyfsat social - which is an accomplishment.
Min bror kallar mig för en spelnörd också, även fast han själv är en. Men anledningen till varför han kallar mig för en är väl nog för att han kom in i mitt rum en dag och såg mig sitta vid datorn. Jag kollade på Dragon Age videos, åt choklad tårta och hade på mig en World of Warcraft tröja.
Okay, jag antar att jag är en spelnörd.
Så ska jag kanske öppna en spelblogg? Jag får inte spela så mycket spel på brorsans ps3a, men kanske om jag säger att jag måste skriva om ett spel så kanske jag får äntligen spela t.ex Call of Duty 4, eller kanske Resistance: Fall of man.
Skulle isåfall kalla den för: En nybörjares tur i spelvärlden.
Kanske skulle vara intressant att läsa, se hur jag tar mig igenom olika nivåer, uppdrag och sådant. Då kanske mina killkompisar vill läsa också!
"Så idag dog jag 7 gånger på det där uppdraget. Jag gav upp och bakade en kaka."

Jag ska fundera på det.

Kommentarer
Postat av: mymic

spel är ju livet :D

jag har typ alla nintendo konsoler xD

men inte wii ;A;

2010-02-13 @ 14:32:16
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0