Det hände ändå.

Jag är sjuk.
Jag blev det, även fast jag inte ville det. Var hemma igår, samt idag. Jag avskyr verkligen detta. Det finns ingenting att göra.
Något bra på tv? Nja, just nu är det Sjunde Himlen. Döda mig nu, snälla.
12.50 blir det iallafall det sista avsnittet av Stargate SG1. Underbara Claudia Black (gör rösten som Chloe i Uncharted:2 och Morrigan i Dragon Age: Origins) är ju med i den serien så det är därför jag kollar.

Jag beställde hem ett lila påslakanset till min säng från Ellos, men det visade sig vara för stort för mitt täcke. Suck. Får se om mina föräldrar vill ha det, annars blir det att skicka tillbaka. Fick också 2250 kr i rabatt från dem (500x3 och 250x3) som ska användas. Ska köpa massa kläder som man kan springa runt med på gården i Dalarna. Khaki gröna skjorts och en svart skjorta funkar alltid. Eller bara svart på svart, som förut.

Ciao, friska människor.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt att va sjuk :/

2010-02-05 @ 12:28:44
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0