This is it!

Jag kom precis hem från Michael Jackson's 'This is it' biovisningen. Jag kan bara säga wow. Jag trodde jag hade gråtit klart för Michael detta år, men alla tårar kom tillbaks då allt började. Jag satt på Rigoletto, och när vi trodde att vi skulle få se filmen så kommer det nio stycken tjejer fram på scenen. Deras dansgrupp hette Ultimated (om jag kommer ihåg rätt) och dom skulle hylla Michael Jackson. Då började tårarna sakta krypa fram. Tjejerna var asgrymma. Riktigt coolt asså! Och resten av filmen - wow. Ja, jag hade ju då läst på många bloggar att dom tänkt bojkotta detta men gör inte det. Det här var Michael Jackson, man fick se hur han ville att allt skulle bli perfekt. Thriller hade fått en ny liten video innan, man fick se att Michael hade humor och ja... King of Pop.
Den här kvällen kommer jag aldrig att glömma.

Gå och se This is it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0