Lördag och jobb? Yep.

Idag så kom min mamma in och väckte mig klockan 9. Varför kan man undra, nu när jag har höstlov. Men ja, jag skulle ju följa med in till hennes jobb och provjobba. Hon jobbar på Svanströms, så det var hyfsat lätt. I fyra timmar så stod jag och jobbade, mest för att jag ska lära mig hantera kassan och så. Jag ska faktiskt få jobba två lördagar i november. Blä, tänkte jag först men sen yum... Då kan jag köpa mer kläder! Hö hö.
Eftersom jag provjobbade så betyder det att jag inte fick betalt, men min mamma sa att jag var så duktig så hon sa att jag kunde välja ut någonting som jag behöver till skolan eller fritid. Då valde jag nya blyerts pennor och en superfin kalender. Ser lite Bella-aktig ut, eller hur?!

Vet inte varför mina bilder blir på sidan... Sigh. Aja, när vi sedan åkte och handlade så passade jag på att köpa ELLE, det finns ju en intervju med Rob i den :)

Ha en trevlig lördagskväll! Och glöm inte Little Miss Sunshine på fyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0