Dream Satin Liquid.

Jag har precis köpt Dream Satin Liquid foundation från Maybelline New York. Jag har en ganska skum hudton så det var svårt att välja vilken ton jag skulle ha, men det fick lov att bli Ivory 010.
Jag har redan prövat den på min hy, och jag bara säga: Wow. Min hy ser perfekt ut, och färgen var underbar!
Köp den om ni vill se ut att ha perfekt hy!
Åh vad kär jag är i den...

Idag ska jag ju börja filma in vår kortfilm om vampyrer. Jag ska ju spela en liten söt vampyr som är 100 år. Eller 110 år... kommer inte ihåg, men om det är 110 år så skulle min karaktär vara äldre än Edward! Mehehhe... Hawt. Så om ni är i Gamla Stan runt klockan sex, så kommer ni nog se några ungdomar med en kamera och se ut som kliché gothare.

Efter det så måste jag dra in till stan och möta mamma, förmodligen äta middag ute på Taco Bar och sen ska vi gå och se This is it! Det ska bli så kul. Rigoletto igen... Där jag ska se Midnattsvisningen! Ajuste, måste ringa min faster om hon ska sy ihop en svart kappa till mig...

Ciao, people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0