Boknörden Lina.

Idag köpte jag en ny bok... Även fast jag har typ 20 andra böcker som jag ska läsa. Men denna handlar ju om vampyrer och kärlek och ja... <3. Har läst första boken i serien, så dom andra böckerna kan vänta!
Boken är ju självklart på engelska.
Brorsan Alex köpte en ny Darren Shan bok, han som skrev Cirque du freak (biopremiär i SWE i februari). Självklart var vi ju på den bästa bokhandeln ever - Science Fiction Bokhandeln. Helt underbar affär. Yumz, yumz.
Men vad var det första jag såg när jag klev in?! NEW MOON SAKER! Zoom så drar sig Lina dit som en tiger, och kollar runt. New Moon kalendrar, New Moon Movie Companion och alla böckerna. Lina blev glad.

Igår hände något ganska roligt när Alex kom in i mitt rum. Han tar i min Breaking Dawn bok och frågar "Varför läser du såna här tjocka böcker?" Jag sliter den ifrån honom och säger "Alex bakterier! USCH!"
He he he.


Men det var min dag, ska kanske börja skriva på min novell till Klicks tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0