Övningsköra.

Ja, idag är det första advent och idag var första gången jag övningskörde!
Det gick hyfsat bra, I'm a natural talent. Det tog ju, självklart, ganska lång tid innan jag märke att man behöver knappast gasa mycket för att flyga fram. Det gick bra, förutom att när min pappa bad mig att köra runt bland människor, så fick jag panik: MEN DE SER JU MIG!... Får jag köra på dem? 10 poäng för en pensionär?

Jag har fantastiskt nog en 'good hairday'!
Det är platt, men lite vågigt. Jag älskar mitt TreSemme shampoo! Borde nog köpa balsamet också.

Första advent då... Ja, min mamma bakar lussebullar och till middag blir det risgrynsgröt och gott, nybakat bröd med goda tillbehör.

Det är min dag det, ha en bra första advent!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attityd

ååh vilken gullig liten blogg du har ^^

take care, puss <33

2009-11-29 @ 17:41:52
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0