New Moon! (Uppdateras hela tiden)

(Mer bilder kommer senare!)


Jag var för trött för att skriva när jag kom hem inatt efter att ha sett New Moon - äntligen! Jag vill inte spoila för dem som ej sett den än, så jag kan beskriva den med tre bokstäver:
O M G

Filmen levde verkligen upp till sina förväntningar. Jag är så glad att jag såg den på Rigoletto med ett hav av fans. Det är en natt jag aldrig kommer glömma.

En annan rolig nyhet!
Jag vann utklädnads-tävlingen på förfesten i Volvo Showroom. Jag var utklädd till Jane och hade röda ögon, om någon kommer ihåg mig. Bilder kommer senare som sagt.
Men vad vann jag? Jo, det bästa priset EVER!
Jag får köra runt i Edward's volvo i en vecka (Modell XC60), en sådan som han kör i New Moon och Eclipse! Bilder på bilen kommer läggas upp här på bloggen, med mig i den, och något av det bästa? DET STÅR NEW MOON PÅ DEN!
Värdebeviset går ut 30 Augusti 2010 - så jag FÅR köra den!
Jag är ju 17 nu, men 18 om 3 månader (16 January). Jag har aldrig velat övningsköra mer.

Vad hände också? Jo, jag blev intervjuad av tv4. Japp, det blev jag! Om dem tar med mitt klipp i repotaget som går på tv4 idag klockan 19.00, så lägger jag upp det på min kära blogg.
Alla klipp/bilder med mig i/på - det lägger jag upp här!

Jag är med vid 6 minuter!

Min bil som jag får köra runt med i en vecka!

Sophie och Sara i min klass laminerade in kontraktet jag skrev på xD


Hihi, jag och Yodie är de första de intervjuar! Gud va löjlig jag låter...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjaba!

Jag är Emelie ifrån thetwilightsaga.se, jag går in på din blogg då och då, så måste bara säga att det var grymt coolt hur du klädde ut dig! Sedan så undrar jag om det finns någon chans att jag kan få kontakt med dig så att man kanske får skriva lite om tävlingen du vann och sådant? Om det är lugnt, skriv gärna din msn eller något och skicka den till [email protected]



Kram Emelie

2009-11-20 @ 19:57:22
URL: http://www.thetwilightsaga.se
Postat av: Julia

Svar: Jajemensan jag såg dig - grymt bra utklädnad! Och precis som Emelie sa så är vi intresserade av att höra om tävlingen. Eller kanske mer hur det var att köra bilen, när du väl har gjort det!



Kram Julia

- thetwilightsaga.se

2009-11-21 @ 12:12:34
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Jennilie

Men du så kul att du vann, vill se bilderna sen!! ;D Grattis!

Sv: Ja verkligen! Älskar vart dom satt in den och jag blir gråtfärdig varje gång jag hör den nu..

2009-11-21 @ 14:56:41
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0