Yum, ledighet.

Är nu officiellt ledig. Var sjuk igår, av alla dagar, pga konstant huvudvärk och jag blev yr varje gång jag klev upp från soffan, en stol eller min underbara säng.

Detta är kopierat från min dagbok på Helgon, skrivet igår:

"Jag och brodern min, den kära ps3 nörden, satt och spelade något demo idag. Kommer ej ihåg vad det hette, något med two in company eller vad fan. Bryr mig inte.
Antingen så var det fel på demot, eller så var det fel på oss. Jag tror nog på det senaste. Jag som förut varit en riktig nörd när det kommit till spel, brukade spela varenda dag, var idag en noob när vi spelade. Det tog ett långt tag innan jag fattade galoppen. Usch för demos. I prefer the real deal where I can suck without my brother yelling at me. Demot var för tråkigt ändå. Man var för beroende av varandra. Boooooring.

Imorgon ska jag, eftersom jag nu har jullov, ut och köpa Dragonage till brodern min. Han slutar imorgon och när han kommer hem vill han ha ett spel att spela. Han är för trött på spelet han kör på datorn just nu (Glömt bort namnet). Och han lyckas aldrig köpa 18års spel anyways. Han är 16, och lyckas inte. Skumt, eller hur? Tack och lov så har han ju systern att köpa det åt honom. Om en månad så är man 18. Finally. Ser äldre ut i verkligheten, pictures do not do me justice.
Jag är nog den bästa syrran i världen."

Så just nu sitter jag och dricker varm choklad. Bye-bye thé! Jag älskar varm choklad, känner för att köpa sprutgrädde så jag kan ha det på... Snacka om att jag är nyttig!
Ska dra snart och köpa brorsans spel då. DragonAge. Han slutade skolan idag och satt och messade mig precis "Vakna!!!!!". Hehe, det är brodern min. Han är så söt. Han är min favorit lillebror.
Och eftersom han också är min enda lillebror så är han den jag avskyr mest också! :D

Ska köra lite BloodRayne idag. Eftersom Alex, brorsan, ska spela DragonAge hela dagen så kan jag ju också spela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0