Vad tyckte ni...

... om Idol i fredags? Glömde skriva någonting då, så nu får det lov att bli diskussion!
Jag halvkollade men Erik knäckte ju som vanligt! Calle var Calle, som vanligt och Tove då? Tove massakerade en Whitney Houston låt. Tack för det, Tove.
Tove har ingen bra röst, som jag sagt innan. And it was put to the test this friday. Visst, Tove är söt och så som person och hon kan uppträda men hon är fake och kan inte sjunga som killarna. Hur fasiken kan juryn gilla någon som inte har bra röst?

Vilket fick mig att påminnas om förra årets finalpar. Vad hände med Alice och Kevin? Alice är (?) och Kevin spelar Troy i High School Musical på Göta Lejon. Score! Och visste ni att Kevin hade tävlat i melodifestivalen borta i hans hemland? Jag som trodde att Idol var för amatörer som vill utvecklas. Jag hade nog fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0