Tv tråk.

Ikväll är det typ inget bra på tv så jag får nöja mig med I hennes skor med Cameron Diaz och Toni Colette. Vad har hänt med onsdagar?
Imorgon är det dock en rolig tv-kväll med Mammas pojkar (vilka dumma tjejer går med på att vara med i ett sådant patetiskt program? Fast roligt att titta på, ha ha!) och sen efter det: GLEE! Jag älskar den serien. Älskar nördar. Älskar musik. Älskar tv. Yum.


Jag har börjat må illa igen, jag är yr och usch. Mår helt enkelt inte bra. Det var ju iochförsig otroligt kallt ute idag och fick stå och vänta på 62an i hela 25 minuter. Det hade tagit 10 att gå hem, men det stod ju att den dumma bussen skulle komma - det gjorde den icke!

Sitter nu och dricker en iskall cola och njuter i soffan. Ska kanske dricka te hellre om jag börjar bli sjuk. Kanske, kanske. Vi får se om jag orkar.

Ajuste, nu kom jag på vad jag skulle skriva: Idag efter skolan drog jag till apoteket vid Odenplan och köpte en ny ansiktsgrej till mitt konstiga ansikte. Jag har ju finnar som poppar upp helt random, och sedan helt plötsligt så är den lika len som baby-hud. Weird, så jag köpte nytt från ett nytt märke för jag vill ha konstant len hy. Fast jag antar att när man är tonåring så är hyn så här. Clearasil funkar helt enkelt. Men aja, märket heter Demons and Angels. Jag köpte Exfoliating Face Wash och kostade 65 kr.
Jag säger min uppriktiga mening om hur det funkar om en vecka!

Ha en trevlig onsdags kväll!

Kommentarer
Postat av: Yodie

vettuu... jag fick reda på att jag e allergisk mot smink höö ;(( df jag får röda prickar i fejset o nu ere fullt av dem o jag typ GAAAH DÖÖÖÖÖÖÖÖ! ska sluta sminka mig.. någon gång...... när prickarna e borta - DÅ JÄVLAR!

2009-12-10 @ 13:30:05
URL: http://yohannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0