Today!

Idag så är min moder och fader (hehe) uppe i Dalarna, dock bara över dagen. Feck. Men aja, så jag och brodern min ska dra ner till fältöversten (köpcenter på Östermalm) och köpa lite snacks, mer mat tills ikväll och hyra film. Det var planerat att vi skulle hyra Baksmällan men nah... Har ju sett den, men den är ju så fruktansvärt rolig!
Jag funderar på att kanske se om de har skräckfilmen Det, eller "It" som den heter på engelska, som är baserad på en Stephen King bok med samma namn. Den är så fruktansvärt läskig, då jag AVSKYR clowner.

Anyways. Det är min dag det, ska kanske lägga upp en ny header som är mer uppdaterad. Den jag har ovan är en bild från förra året. Min nya header blir isåfall en där jag var utklädd till Jane på midnattsvisningen.
Jag ska iallafall färga mitt hår i Januari. Jag får ju min lön den 25, så jag drar till nån frisör... Kanske mörk brunt eller vinrött. Vi får se! Jag orkar inte med mitt blonda hår, jag ser för snäll ut.

Nu ska jag dra iväg då! Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0