Stockholm är attackerat av snö!

Jag fick en väldigt bra början på dagen. Jag var knappt två minuter från min skola så flyger en snöboll mot mig och landar rakt på mitt ansikte. Grrreat! Killen som kastade den sa förlåt flera gånger, då den var menad att träffa två tjejer som gick brevid mig. Ja, men det hjälpte ju inte så mycket. Det svider fortfarande i mitt ansikte där snöbollen träffade.
Har jag nämnt att jag hatar ettor?!

Jag snubblade 7 gånger idag. Det är långt ifrån mitt rekord, 29 gånger, men ja! Dumma converse. Jag glömde bort att dom är glidiga. Dumma, dumma Lina.

Hade prov idag på Fysisk arbetsmiljö eller vad det nu heter, och det gick bra! Inte jätte bra, då jag pluggade bara en halvtimme inför provet. Men bra! Hoppas iallafall på ett G... Eller VG. Vet inte.

Nu myser jag med saffrans skorpor med valnötter i och varm choklad. Ikväll ska vi kolla på Star Trek igen. Nu ska jag kolla klart på Vampire Diaries.

Bestämde mig för att gå hem idag, och detta är en skakig bild från Vallhallavägen.


Detta är från Starrängsringen, ligger precis vid Stadion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0