Uppdatering - från söndag till tisdag.

Som jag skrev i inlägget innan så är jag så fruktansvärt trött och orkar knappt dra upp mig från soffan. Laaaaazy - I know! Men nu ska jag berätta om mina dagar.

Söndag.

Men en film som måste ses är Avatar! Gud, va grym den var! Helt magisk och underbar. Måste ses på bio. Nästa gång jag ska se den så ska det bli i 3D. Man behöver inte alls vara scifi fan för att gilla den här filmen. Den är fantasy också! Gå och se den, annars kommer the Na'vi och jagar dig.

Bilder från Sergel där vi satt och fikade på Coffehouse of George, och sedan begav vi oss till Skandia biografen.






Måndag.
Fredrik, kusinen, sov över eftersom han ändå skulle spendera måndagen hemma hos oss. Det var planerat att jag skulle ringa Blizzard angående hans hackade WoW account. Men dem hade för mycket att göra så vi mailade dem - igen. Nu fick vi nog tag på rätt GM's att hjälpa oss.
Senare mot kvällen, när Fredrik hade dragit, så kollade jag min mail. Då visade det sig att jag fått 7 gratis wow dagar att spela för! WOHOOO! Då blev jag glad. Det var pga att jag inte spelat på länge (sedan 10 oktober) och i samarbete med att de firar 5 år. Yay me. När jag loggar in så får jag glada skrik av "AAAAANDIE!!" Då blev jag mycket glad! (Andie kallar dem mig pga att min karaktär heter Andarana). De hade saknat mig, wohoo. Nu ska jag sprida skräck i min guild.

Tisdag.
Idag då. Vaknade klockan 12 när pappa kom hem efter jobbet. Han skulle dra in till läkaren och kom bara hem för att väcka oss. He he. Har druckit 3 st varma koppen och bara slappat i WoW. Om en timme, klockan 17, så ska jag och brorsan ut och köpa pizza. Päronen ska ut och handla mat inför imorgon, då vi ska åka upp till Leksand. Där ska vi fira jul!
Är riktigt hungrig, så jag ser fram emot att äta pizza. Eller sallad. Borde nog köra på att vara nyttig för en gångs skull.

Här kommer tre dagens bilder också!

(Defenitivt inte mina bästa, men jag behövde lägga upp dessa också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0