Science fiction mässan!

Jag var där, såg Edi Gathegi men skaffade inte hans autograf. Det var aldelles för lång kö, fylld med små tjejer. Orka, tänkte jag.
Men jag skaffade tre saker. En Bella Swan (Twilight) figur i kartong, typ lika lång som jag. Kostade 200 kr. Den är urfin! Det fanns en Edward Cullen figur, men jag såg massa medelålderstanter med en sådan så jag bara "Gross!" Besides, jag ÄLSKAR Kristen Stewart som Bella Swan. Hon ser så söt ut på denna bild! Men det roligaste av allt var att nu när jag är hemma och ser Kristen stå baklutad mot en av pelarna i hemmet, så skriker jag till varje gång jag ser henne. Jag blir skit skraj! HON SER SÅ VERKLIG UT! Kolla på bilderna nedan och se varför. Speciellt den när jag står bredvid.
Sedan skaffade jag en Jacob Black (New Moon) affisch. Kostade 90 kr. Urgullig! Taylor - hawt.
Och till sist så köpte jag en svensk skräckfilm som det var mässpris på, 99 kr, jag fick t.o.m regissören och producentens signaturer.
Det första jag och min kusin Fredrik gjorde när vi kom hem var att kolla på filmen. Den hette House of Orphans, och den... SÖG. Det var den sämsta filmen jag någonsin sett. Sämre än Watchmen och den svenska filmen Vampyrer! Usch. Manuset var helt skumt, de bytte tankar och personligheter hela tiden. Sämsta skådisarna genom tiderna och deras engelska accent är så lika svensk som julmust. Effekterna var hemska och jag och min kusin bara tittade på varandra och bestämde tillsammans: Sämst. SE DEN INTE! Usch. Det kändes som att det var ett skolprojekt. Hur fan kan man vilja göra en sådan förfärlig film och sedan försöka få folk att titta på den?

Bilder:


Kommentarer
Postat av: o

jag är sjukt avundsjuk på dig! jag vill också ha en kristen docka ... :O

2009-12-06 @ 19:18:10
URL: http://thetwilightsagahome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0