Mys.

Ligger i min säng nu och myser. Vi hade en lektion idag då vi brukar ha tre på torsdagar. Hade ingen MultiMedia (där vi lär oss Flash) eftersom läraren var sjuk och på MediaProduktion så lät läraren oss gå. Så, yay!
Köpte en Loka innan jag drog hem, yum.

Men ja, jag velar mellan vad jag ska göra. Spela the sims 3 eller kolla på buffy episoder? Hmm.
The sims 3. Då låter jag tiden gå.

Glöm inte att kolla på Vakna med the Voice imorgon bitti, klockan 7.25. Edi Gathegi som är i stan kommer vara där och prata! Ska ju se honom på lördag p.g.a science fiction mässan. Jag älskar den mässan, en av de få höjdpunkter som finns på året.

Ciao, direkt efter detta inlägg kommer dagens bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0