Mina julklappar, allt fanns med på önskelistan!

  • En ny skön badrock
  • Mysbyxor (mina har börjat bli för gamla)
  • 400 kr (200 kr av farfar och låtsasfarmor och 200 kr av kusinen och hans päron)
  • Ett sista gamecard till World of Warcraft
  • Sookie Stackhouse böckerna som serien True Blood är baserat på
  • Kiss of Crimson (andra delen i en bokserie om vampyrer - ej för de under 18)
  • Dexter, första säsongen
  • Angel, första säsongen
  • The Sims 3 expansionen
  • New Moon Movie companion
  • Ett nummer av Illustrerad vetenskap: Historia

Det var allt jag fick - är riktigt nöjd! Dock ska jag också till min faster på lördag och då får jag säkert något annat också!
Var ni nöja med era julklappar, och fick ni det som stod på eran öskelista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0