Min dag i bilder.


Jag vaknar upp runt klockan 9 och gör i ordning toasts, varm choklad och bestämmer mig för att läsa WoW tidningen jag köpte igår.


Jag, iklädd min tomteluva samt min praktikant lapp. Jag ska jobba i 4 timmar.

Jobbade på svanströms på sveavägen nära Odenplan. Där har jag jobbat i några månader nu, varannan helg.

När jag kom hem så bytte jag bakgrund på datorn till denna. Ian Somerhalder - hawt! Kolla in Vampire Diaries, det är en riktigt bra/rolig serie!

Efter det så drog jag till Buylando på vallhallavägen och lämnade in filmerna jag och min brorsa hyrde förra helgen. Bild tagen i Tessinparken.

Så snöigt var det runt klockan 17.00 i Tessinparken, vid vallhallavägen.

Jag var tvungen att gå ensam, då Alex (brorsan) var för lat för att gå ut i snön. Men jag klarade mig - jag lyssnade på New Moon - The Score soundtracket. Hörlurarna värmde öronen så det var skönt!

Eftersom mina föräldrar är på julbord så tillät jag mig själv att äta lördagens mat i vardagsrummet. Vi äter, varje lördag, tacos. Min taco blanding är simpel och borde inte ens kallas för tacos: guacamole och majs. Ibland lite taco sås till. Yum!

Eftersom Alex fortfarande satt vid datorn och spelade sitt kära spel, DragonAge Origins, så jag spelade The Sims 3 medans jag åt. Min familj är helt störd. Jag installerade DragonAge på min dator också men det krävs att skivan är i när man spelar, så jag fick nöja mig med The Sims 3.

Så här såg det ut i vardagsrummet.

Tvn... Big Bang Theory var på, och avsnittet handlade om att Penny blev besatt av Age of Conan. Min brorsa tyckte att hon var jäkligt lik mig när jag spelar WoW. Ha ha!

Jag har iallafall cola och julmust att ladda med ikväll!

Där sitter brodern min och läser WoW tidningen. Vi ska kolla på Stardust, vi har inget bättre för oss. Ska göra i ordning med chips och dipp och mysa i soffan.

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0