Mellandags rean

Idag drog jag med min familj till Kupolen i Borlänge och skulle kolla efter fynd eftersom det är mellandagsrea nu.
Vet inte om jag kan kalla sakerna jag köpte för fynd men jag diggar dem ändå!
  • En svart siden blus/klänning från Cubus, 50 % rabatt och kostade mig 149 kr.
  • En stentvättad jeans klänning från Lindex, 50 % rabatt och kostade mig 149 kr.
  • Ett par svarta jeans, smått trasiga, från Crocker, 50 % rabatt och kostade mig 399 kr.
Vi ska åka hem till stockholm imorgon så då kan jag gå ut på stan på måndag och framåt. Jag hatar ju kaos i butiker och framförallt människor, så det kommer bli panik för mig. But c'mon, det är kläder! KLÄDER! Jag älskar kläder...

Nu ska vi snart dra iväg till min faster och få julmat. Där hoppas jag att min kusin är för jag älskar hennes små ungar. De är 4 och 2 år gamla. Jag avskyr ju andra barn, men dem jag är släkt med är guldvärda.

Fyndade du något på mellandags rean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0