I wish you a merry christmas.

Vi får se om jag har internet uppe i Leksand! Det är via brorsans iPhone som vi har internet så vi får se om jag skriver något imorgon. If not - ja då kommer min juluppdatering efter helgen.

Idag så var jag ute på stan och köpte lacktajts (till min sammetsklänning som jag ska ha på mig imorgon), sista julklappen till brorsan (bok 6 i demonata serien av Darren Shan) och en ring och ett armband som passar till klänningen.

Har typ en och en halv timme på mig nu att packa innan vi ska åka. Det blir som vanligt julfirande med galna släkten uppe i Leksand. Dem enda i släkten som bor i Stockholm är min familj och kusinens. Men vi har ju självklart hus uppe i en liten by vid namn Norr Lindberg - som visst är känt för att ha en underbar utsikt. Jo man tackar, det har vi över Siljan och vi kan se väldigt mycket av Rättvik. (Jag avskyr Rättvik och dem som bor där.)

Imorgon blir det, om vi har internetuppkoppling där uppe, bloggande och klockan 3 blir det Kalle. Hur kan man tycka att det är tråkigt? Något som är tråkigt är ju dock Kan du vissla Johanna? Urtråkig film. Usch. Men senare mot kvällen ska vi dra till farfar och fira.

I wish you a merry chrismas - GOD JUL ALLIHOPA!

Dagens bild, manipulerad av mig:


Kommentarer
Postat av: Mia

har också en klänning gjord av sammet, snyggare än vanliga textil material man använder (:

2009-12-24 @ 07:39:07
URL: http://miasfargstarka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0