Hemma igen

Nu är man hemma i sköna Stockholm igen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att landa i soffan och bara ligga där ett tag. Mina päron är ute och köper det sista de behöver inför middagen (det ska bli tacos).
Jag har blivit sjuk. Så där jobbigt sjukt, förkyld, kan ej prata för jag har riktigt ont i halsen och min kropp känns svagare än någonsin. Jag blev, helt plötsligt, sjuk igår. Varför blir det så här när man har lov? Visst, jag blev förkyld väldigt mycket under höstterminen i skolan också men nu när jag trodde att jag var fri från det så - paf. Usch.
Man längtar efter att vara sjuk, men när man väl är det så avskyr man det.

Jag har tre saker jag måste göra innan lovet är slut.
  • Träffa Sara, en gammal väl som jag inte sett på typ 4 år
  • Se Sherlock Holmes med Pao
  • Gå på twilight träff som anordnats av TheTwilightSaga.se
Ikväll blir det nog att kolla på lite Dexter avsnitt från boxen jag fick i julklapp. Vet inte hur länge det kommer räcka, då brodern min vill spela sitt älskade Uncharted 2: Among thieves. Fast det är ju ändå ganska trevligt att titta på.

Julgranen uppe i huset i Dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0