Frankenstein goes "Oh crap!"

Kom hem från skolan nyss. Jag slutade igentligen klockan 15 eller nåt sådant, men jag stannade kvar med kompisarna och hjälpte en i klassen med en uppgift.
Jag måste läsa hela Frankensten - igen. Jag läste den för typ två år sedan, tyckte den var skit bra. Men nu så måste jag hitta quotes och whatever för en uppsats.
Jag hatar dig, Häx-Helene. Du hotar väl säkert med att kasta oss i din kittel om vi inte skickar in den i tid. Yay!

Sitter nu i soffan och chillar. Jag köpte ett par vantar på Åhléns innan jag drog hem. Dom är blåa och jätte sköna! Passar min halsduk. Kanske inte passar min jacka, but who gives a flying rats ass? I'm going for casual nowadays.
Min mamma bakade igår och då gjorde hon super-goda skorp grejer med saffran och valnötter i. Äter ett par stycken nu.

Aja, ska kolla på lite Buffy avsnitt nu och sedan börja med min uppsats. Tack och lov så börjar man klockan 12 imorgon.
Efter detta kommer dagens bild.

Alla helgons natt i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0