Förlåt mig, men jag avskyr...

Små twilight fans. Okay okay, nu kommer säkert jätte många skrika på mig och säga att jag är en tönt. Men jag talar bara sanningen. I can't change the fact that I hate them.
Såg ju då nyss på tv när Edi Gathegi gästade Vakna med the Voice. En liten tjej frågade om Edi hade Robert's nummer.
...
... Hur respektlös är man? EDI är där, inte Robert. Fråga frågor om Edi. Gah.

Sen förstår jag heller inte hur, ja förlåt -.-, man har blivit ett fan EFTER man sett filmen. Jag gillade filmen då pga att min favoritbok hade blivit film. Men nu när jag tänker på det så är inte twilight särskilt bra gjord. Manuset är inte bra, och Catherine's directing kunde ha varit mycket bättre. New Moon var SJUKT mycket bättre.
Visst, skjut mig nu. I don't care!

De små fjortis tjejerna förstör fansens reputation. De skriker under bion, de skriker överallt, de skriver twilight överallt och de är bara riktigt irriterande.

Sen förstår jag VERKLIGEN inte vad som menas med "Jag är det största fanet!" Uhh, ursäkta - vad betyder det? Sedan efter fansen skrivit det, så står det: JAG HAR LÄST ALLA BÖCKERNA, SETT FILMERNA TUSENTALS GÅNGER OCH EDWARD ÄR SÅ SNYGG.
Ursäkta du, men det kvalificerar inte dig till att vara det största fanet. Sawwy? Nope. Du förtjänar sanningen, lilla flicka.

Jag är så glad att jag och Kathy har varit fans sedan 2007. Hon gillar inte heller de "nya" fansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0